01

  • ON-PAGE SEO

    -

    -

On-page SEO


On-page SEO to zestaw praktyk optymalizacyjnych stosowanych bezpośrednio na stronie internetowej kancelarii adwokackiej lub radcowskiej. Obejmuje optymalizację treści, struktury strony, meta tagów, nagłówków, linkowania wewnętrznego oraz technicznych aspektów witryny. Celem on-page SEO jest zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania dla odpowiednich fraz kluczowych oraz poprawa doświadczenia użytkownika.

Problem, który rozwiązujemy

Wiele kancelarii prawnych posiada strony internetowe, które nie są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i potrzeb użytkowników. Prowadzi to do niskich pozycji w wynikach wyszukiwania, małej liczby odwiedzin oraz niskiego współczynnika konwersji. Prawnicy często nie mają czasu ani specjalistycznej wiedzy, by prawidłowo zoptymalizować swoje strony, co skutkuje utratą potencjalnych klientów na rzecz lepiej pozycjonowanej konkurencji.

Rezultat


  • Wyprzedzenie głównych konkurentów dla kluczowych fraz

  • Diametralny wzrost liczby telefonów od potencjalnych klientów

  • Znaczący wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania

  • Poprawa pozycji dla kluczowych fraz prawniczych

  • Zwiększenie liczby fraz, na które strona jest widoczna

  • Pojawienie się w featured snippets dla istotnych zapytań prawnych

  • Wzrost liczby odwiedzin z wyszukiwarek

  • Poprawa jakości ruchu - zwiększenie czasu spędzonego na stronie

  • Zmniejszenie współczynnika odrzuceń

  • Tworzenie i optymalizacja treści eksperckich, zwiększających czas spędzony na stronie

  • Poprawa widoczności dla fraz związanych ze specjalizacjami kancelarii

  • Zwiększenie udziału w rynku lokalnym

  • Precyzyjne dopasowanie treści do intencji wyszukiwania potencjalnych klientów

  • Eliminacja błędów indeksowania, poprawiająca widoczność podstron

  • Lepsze linkowanie wewnętrzne, zwiększające liczbę odsłon na sesję

  • Optymalizacja struktury URL, poprawiająca zrozumienie treści przez wyszukiwarki

  • Optymalizacja pod kątem lokalnych fraz kluczowych, zwiększająca ruch lokalny

  • Lepsza integracja z Google My Business, poprawiająca pozycje w wynikach lokalnych

  • Regularne audyty SEO, identyfikujące obszary do poprawy

  • Dostosowywanie strategii do zmian w algorytmach wyszukiwarek


Dzięki tym rezultatom, kancelarie prawne nie tylko poprawiają swoją widoczność w internecie, ale także zwiększają liczbę wysokiej jakości leadów, budują swoją markę jako eksperci w dziedzinie prawa i efektywnie konkurują na rynku usług prawnych online.

  • . . , / . , . # /. (..(.%,/, %/%. .@ ( /@ @@, @ # (% (. % #. /@ /%..@ /,(...@ / , @#/%@ @ % #.@ , ( ( # # #/ @ # .( . @. % # % @ /@ ( // # .#( ( ,% . @ @ / (( .. , ,./ ( ( ,(%%.#.@ ( /@ @@, @ # (% (. % #. /@ /%..@ /,(...@ / , @#/%@ @ % #.@ , ( ( # # #/ @ # .( . @. % # % @ /@